Monday, November 24, 2008

pengalaman baru

hari ni aku mula latihan suksis...
pagi2 g aku dah kene bangun awal coz kene lapor diri awal kat gazebo...
pagi tadi hujan rintik-rintik...tapi aku ngan member2 laen jalan kaki gak redah hujan tu.
lambat kang naye je kene ngan sjn husni n jurulatih2 laen.
pagi tadi ade taklimat ngan tuan ismail...die ni pangkat asp...besar pangkat tu..
pas taklimat sarapan jap n ade gotong royong kemaskan barang2 yang kene bawak g interaksi kat gua kota gelangi,pahang ujung minggu ni..

pas habis kemas2,aku g cimb buat buku akaun bank untuk bayaran elaun suksis..
balik je kolej 12 aku terus g makan ngan member2 laen...

waktu taklimat pagi tadi ade ke patut jurulatih nak lantik aku jadi presiden budak2 junior..
x nak aku,buat sakit kepale je..

jurulatih:sy nak pilih g sorang calon presiden,ini pilihan sy dan jangan bantah.hah!!!!kamu..(die tunjuk jari kat aku)..(nada serius).

aku:(aku pun bangun).saya tak nak jadi cik.ni tak adil cik..(semua suksis junior gelak kat aku)...malu weh...

jurulatih:hah!!dah tak adil pulak..kamu pilih sorang kawan kamu..

aku pandang kat kawan2 suksis aku n aku namapak sorang...sayuti name die..
terus aku cakap nama die..


aku:sy pilih sayuti.

jurulatih:sayuti...datang depan!!


maka,selamat la aku drpd kene undi jadi presiden suksis junior..

malam ni aku nak tido awal...sok kene bangun awal.

adios!!!paalam....

No comments: