Friday, November 28, 2008

lupe...

hari yang paling yang orang ingat dalam hidup...

hari raye..
hari pekse...
hari first time kapel...
banyak2 lagi la hari...

tapi ade satu hari yang orang tersangat ingat...nak tau hari ape???
hari lahir la..semalam hari jadi aku yang ke-20.tup2 dah 20 dah aku...
aku sendiri lupe hari jadi aku..aku ingat hari aku coz ade orang hantar mesej selamat hari lahor kat aku..baru la aku ingat.
cerita pasal hari lahir nikan..aku tak pernah pun sambur hari lahir aku.
ala,potong2 kek tu,tiup2 lilin.
sedihkan...
aku dari kecik dah didik macam tu..
tak diajar dengan kemewahan..
ape yang ayah akau ajar bersyukur dengan segala rezeki yang Allah bagi kat aku.
walaupun aku tak pernah sambut hari jadu aku,aku tetap bersyukur dengan umur yanh allah bagi kat aku,bersyukur dapat hirup udara kat dunia ni...cukup la bagi aku...
tapi ape pun,hepi besday tuk diri aku sendiri...hehehehe....

2 comments:

yana yahya said...

hai..(even i do not know u)
juz dropping by to wish u hepy bufday...
may ALLAH bless u...=)

alya husna said...

uit... ngeh3